Nevelőkint

2014.04.13 10:07

Egy ideig Erdély peremterületén dolgoztam, mint nevelő. Egy átlagos napom valahogy így nézett ki:
Minden nap (kivéve hétvégén) 6-kor keltem. Fél hétkor ébresztettem a gyerekeket, segítettem a kicsiknek öltözni, felügyeltem a szobák rendrakását, a fogmosást, a reggeli takarítást (fürdőszoba, folyosó, szőnyegek kirázása), reggeliztettem, a sulisokat indítottam iskolába, az ovisokat elvittem oviba. Hazajöttem, kiporszívóztam a szobákat, fertőtlenítettem a mosdókagylókat és a wc-t, port letörölgettem, összesöpörtem az udvart, kitakarítottam az irodát, a szobámat, zöldséget pucoltam az ebédhez. Délben mentem az ovisokért, a sulisok hazajöttek, ebédeltettem, lefektettem az ovisokat, a sulisoknak segítettem a tanulásban, magyaráztam, leckét mondtak föl, olvasást hallgattam, házikat ellenőriztem. Fél hatkor elvittem a furulyásokat zeneórára, megvártam őket, aztán haza, vacsoráztattam, fürdettem, mosattam fogat, fektettem. Este fél 10-kor végeztem, aztán egyeztetések, tapasztalatcserék, papírmunka a többi nevelővel közösen.11 után kerültem ágyba: szeretem a pörgős napokat. :)
De nem volt fárasztó, nagyon élveztem, kellemesen elfáradtam és jót aludtam éjjel. :)