Írói bemutatkozó programok

2023.02.01 17:10

Egy az írók karrierjét támogató csoport 2023-at egy népszerűsítő programmal indítja, amiből február 17-én délelőtt én is lehetőséget kapok. :) 
 

Arra gondoltam, hogy  támogathatnám én is sorstársaim karrierjének beindulását, haladását. Tehát amint azt már jeleztem is, hírt adok Írótársaim munkásságáról, megismerési lehetőségeiről a program keretein belül, hátha valamelyikük iránt megnő a benned rejtőzködő kíváncsiság.

Érezd jól magad a csoportban (a bemutatókon való részvételhez csatlakozz a csoporthoz)! :D

 

Beszélgessünk az írókkal (facebook csoport)

Februári beosztás (dátum szerint):

2. Csütörtök: Témanap: Romantika a könyvekben
3. Péntek: Segítség író vagyok
4. Szombat: Szabó V. Dóra bemutatkozó napja
6. Hétfő: Olvasói nap
8. Szerda: Versesnap
9. Csütörtök: Témanap: Tabutéma olvasás és írás terén
10. Péntek: Karakter randi: Ella Steel karaktereivel
13. Hétfő: Novellás nap
14. Kedd: Riba-Fekete Beatrix olvasói nap + Ilyana Sannara emléknap
15. Szerda: Egy Hallássérült Lány Blogja- Magyar Szerzők Könyvei Blog bemutatkozó napja
16. Csütörtök: Muti mit olvasol?
17. Péntek: 08:00-tól- 14:00-ig: Facilia Peregrinus bemutatkozó napja, 14:00-tól szabadfoglalkozás
18. Szombat: Témanap: Ajánlj könyvet
19. Vasárnap: Bogár Erika bemutatkozó napja
22. Szerda: Közös olvasás a kiválasztott írótól kibeszélőnap
23. Csütörtök: Közös olvasás a kiválasztott írótól kibeszélőnap
24. Péntek: Megemlékezés
25. Szombat: Aurora P. Hill írónő bemutatkozó napja
26. Vasárnap: Mátyás Mónika írónő bemutatkozó napja + meglepi