Írói bemutatkozó programok

2022.12.31 11:07

Sziasztok!

Mint azt már előző bejegyzésemben is megpengettem, egy az írók karrierjét támogató csoport 2023-at egy népszerűsítő programmal indítja, amiből február 17-én délelőtt én is kivehetem a részemet. :) 
 

S amit kapok, minden jót, szeretném továbbadni. Tehát arra gondoltam, miért ne támogathatnám én is sorstársaim karrierjének beindulását, haladását a rögös úton? Tehát amint azt már jeleztem is feléd, Kedves Olvasóm, hírt adok Írótársaim munkásságáról, megismerési lehetőségeiről a program keretein belül, hátha valamelyikük iránt megnő a benned bújkáló kíváncsiság.

Érezd jól magad a csoportban (a bemutatókon való részvételhez csatlakozz a csoporthoz)! :D
 

Beszélgessünk az írókkal (facebook csoport)

Januári beosztás dátum szerint:

6-án Pénteken: Marosi Nikolett olvasói és írói bemutatkozó napja
7-én Szombaton: Trivium Egyesület bemutatkozó napja
8-án Vasárnap: Erika Orbán írói bemutatkozó napja
9-én Hétfőn: Chris Covers borítótervező bemutatkozó napja
10-én Kedd: Közös bemutatkozás
11-én Szerdán: Reklámnap
13-án Pénteken: Boszorkalandok- Meseregény sorozat írói bemutatkozó napja
14-én Szombaton: Ajánlj könyvet
16-án Hétfőn: Segítség író vagyok
19-én Csütörtökön: Olvasói nap
21-én Szombaton: Randizzunk a karakterekkel: Megyeri Judit karaktereit faggathatjuk ki.
25-énn Szerdán: Olvassunk közösen egy írótól kibeszélőnap
26-ánn Csütörtökön: Olvassunk közösen egy írótól kibeszélőnap
27-én Pénteken: Bloggernap
30-án Hétfőn: Bombicz Judit bemutatkozó napja + meglepetés