Feljöttek a csillagok

2024.03.27 18:27

Kedves Olvasóim!


Hát sajnos elérkezett ez a szomorú nap is, amikor megismerkedem a művészvilág árnyas oldalával is. Megrendeltek tőlem egy dalszöveget, zenei alapra. Két hetet dolgoztam vele, milliószor meghallgattam a zenét, hogy pontosan illeszkedjen. Egyezkedni nem lehetett vele, majd végül csomó ürügyet talált ki, hogy rám hárítsa a felelősséget.
Egy állítólag már öt éve fellépésekre járó zenészről van szó, aki szólókarrierrel büszkélkedhet.
Azt is a fejemhez vágta, hogy ÉRTELMEZHETETLEN a szöveg. Nos, hogy ez igaz vagy sem, ezt döntsétek el TI! :)
 

Feljöttek a csillagok:

Látták, hogy magam vagyok.

Lemenő nap fényén át

Éreztem én, elhagytál.

 

Én vártalak a hídnál,

A lenge szél s a víz

Táncot járt.

 

Így egy-két óra eltelt

Eltelt a délután,

Este lett.

 

Feljöttek a csillagok:

Látták, hogy magam vagyok.

Lemenő nap fényén át

Éreztem én, elhagytál. (2x)

 

A zápor hullni kezdett.

Fölgeteg, nagy vihar

Érkezett.

 

És nem fogom a kezed,

S a hajnal gúnymosollyal

Meglepett.

 

Feljöttek a csillagok:

Látták, hogy magam vagyok.

Lemenő nap fényén át

Éreztem én, elhagytál. (2x)

 

Mondd merre jársz

2024.03.02.

 

Ui.: A tavaly érettségi és szakvizsgán átesett megrendelő (kezdetben több alkalommal erről mesélt) az ócsárlás idején már három évet maga mögött tudó joghallgatónak mondta magát. És állítása szerint ha nem vagyok hivatalosan producer ÉS dalszerző, akkor nekem nem jár jogdíj (kvázi nem rendelkezhetem saját szellemi termékkel, azaz ezért nekem nem jár fizetség).