Délelőttös műszak

2022.12.22 10:55

Sziasztok!


Van egy könyvbarát csoport facebook-on, ahol lehetőséget kaptam egy teljes körű bemutatkozásra. Ez a csoport a BESZÉLGESSÜNK AZ ÍRÓKKAL nevet viseli. Most gyorsan ejtenék is néhány szót a csoportról, annak céljáról, illetve programjairól, kiemelt tekintettel az aktualitásokra.
Ez a csoport elsősorban írók és bloggerek (kezdők és haladők egyaránt) önsegítő csoportja, ahol kérdezhet, aki bizonytalan, elakadt, ÉS válaszol, aki tapasztalattal rendelkezik az adott témában. Másodsorban olyan betűéhes olvasók és egyéb szakmabeliek (folyóiratoktól, kiadóktól, stb), akik nem szeretnének lemaradni a ropogós újdonságokról, naprakészek akarnak lenni, esetleg 1-1 adott író/blogger profilját egy kissé közelebbről is szívesen megismernék. A csoport célja, hogy az írással foglalkozók karrierjét segítse, útját egyengesse. Programjait tekintve változatos. Hetente, napi lebontásban mindig megvannak az adott kihívások. Alkalmi programok tekintetében kiemelném aktuálisan a közös adventi naptárat (minden nap más idézete szerepel), valamint a 2023 január 6-tól induló önállló bemutatkozási lehetőséget biztosító sorozatot. No, ennek keretében kaptam helyet én is.

Ha rám is kíváncsiak vagytok, közelebbről is megismerhettek FEBRUÁR 17-É, PÉNTEKEN. Ezen a napon reggel 8 és délután 14 óra között csöpögtetem magamról a lényegesebb tudnivalókat, bejegyzések formájában, amik alá nyugodtan lehet kommentálni. 

Amennyiben csatlakozol eme színes közösséghez (azaz jelentkezel a csoportba), úgy természetesen nemcsak engem, hanem más szerzőket ÉS olvasókat is megismerhetszt, akik e bemutatkózó programsorozatban részt vesznek. Az időpontok egyeztetése jelenleg is folyamatosan zajlik, tehát a jelentkezés tart. De ha frissen szeretnétek értesülni minden egyéb bemutatkozó-alkalomról, csatlakozzatok a csoporthoz!

Várlak Benneteket Február 17-én 8 és 14 óra között!